dinsdag 12 augustus 2014

Vazen.





Sixties en Seventies.

Toen ik een jaar of 7 geleden begon met verzamelen verzamelde ik alles wat ik kon vinden met een nummer onderop de vaas en met W.Germany. Groot, klein kleur of geen kleur, mooi of lelijk maakte niet uit. Door de jaren heen ben ik selectiever geworden en neem ik niet alles meer mee!

In de begin periode liet ik de Sixties vazen ook links liggen, ik had er niks mee en vond ze niet bijzonder genoeg om er iets in te zien. Ondertussen heb ik al veel spijt gehad van het feit dat ik dus bijzondere vazen heb laten staan......maar goed tijden veranderen en ik neem ze nu altijd mee.

De groep 'jaren zestig vazen' groeit dan ook aardig, ik vind ze mooi en ze verkopen redelijk goed, de kleurige seventies vazen zijn favoriet bij de meeste liefhebbers, maar daar heb ik dan ook genoeg van staan!!

http://vaas-tastisch.marktplaza.nl/


 
 
 
                                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten