zaterdag 11 oktober 2014

Zaterdag morgen.

Hoofdzaken.

Zaterdag morgen....hoofdpijn links....plannen en ideeën in de rest van mijn hoofd.
Maar de hoofdpijn wint het van de plannen en ik zit hier stil te balen omdat het zaterdag ochtend is en ik een hoofd vol ideeën heb....

Een roze en twee molletjes verder.
Mijn hoofd voelt beter en weer een klein beetje normaal, wat ga ik doen?
Rustig aan, maar dat kan niet met al mijn ideeën en plannen voor de dag.....

Buiten staat mijn oudste zoon, ook een vol hoofd met ideeën en plannen, verschil is dat hij druk bezig is en zijn ideeën omzet in ontwerpen en meubels van pallethout.
Mooi om te zien dat hij de creatieve genen (van mij natuurlijk) op zijn plek heeft zitten en er wat mee doet. Alles liever dan de hele dag achter de PC of op de bank met de telefoon in de hand!

Mam, mag mijn werk bij jou op je site, in je webwinkel tussen de vazen?
Tuurlijk, het bijt elkaar niet en ik 'stijl' er rustig op los.

Vandaag wordt er een tuinbank gemaakt....










Geen opmerkingen:

Een reactie posten