zaterdag 13 september 2014

Koffie.


Mokken.



Ik schreef er al over, heb ik ook geschreven over de koffiemokken.......nee denk ik, het verhaal is zo dat op speurtocht naar Retro servies we namelijk ook veel mokken, bekers en andere hebbedingen tegen komen. Deze okergele of zoals je wilt cognac-bruine mokken waren een toevallige aankoop. maar zoals het vaker gaat........je vindt er meer en meer is leuker en het begin van een nieuwe verzameling, dit keer voor gebruik!

Niet iedereen vind het prettig drinken, voor deze groep heb ik mijn Wedgwood natuurlijk ook nog.....blijft ook gewoon in de kast staan, is nog altijd een heel fraai servies wat goed combineert met retro en vintage. Dus wie koffie komt drinken...geen gemok wanneer het je mok niet is.....keuze zat! 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten