donderdag 28 augustus 2014

Herfst 2014.

 
Ik weet dat er veel mensen niet van de Herfst houden en flink last van de vallende blaadjes hebben....en dan bedoel ik niet die overal op de stoep en in de tuin liggen! Ik ben juist gek op de herfst, geen last van herfstdepressie of andere kwaaltjes, oké verkouden en altijd een drup aan de neus...erg charmant, ik weet het!! De herfst is het seizoen van omslag naar kouder weer, gezellig binnen zijn en de kachel op stoken. Ook van rode wijn en kaarsje aan!
Wat natuur betreft, alles gaat in de rust. Zo houd ik van uit gebloeide bloemen die mooi verstillen aan de kant, denk aan de Berenklauw, prachtige decoratieve bloem...doet het goed in mijn vloervazen!!
Zag ze vorige week bij de Potmarge staan, ben dan toch te netjes om ze mee te nemen. De tip op school was wel om handschoenen aan te doen in verband met het sap uit de steel, geeft mega blaren...dat wil je natuurlijk niet!! Ga denk ik toch plukken, snoeischaar mee en wachten tot het schemert!!
 
Ja heel stoer!
Wiljo.
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten