dinsdag 17 februari 2015

Libelle tijd.


Word ik zomaar vermeld in de Libelle....gewoon omdat het kan!
Ik kreeg vorige week donderdag via Facebook het bericht dat ik er in stond, tenminste mijn
vaas-tastisch! Gelijk om mijn fiets gestapt en op naar de Albert Heijn om hem te kopen, bladerend in dit blad kwam ik mezelf en de vazen niet tegen?
Mmm....wat blijkt, abonnees hebben het blad eerder in huis dan dat het in de winkel ligt!
Tikje teleurgesteld terug naar huis.

Zaterdags nog maar eens proberen en Bingo!
Trots met de Libelle terug naar huis, bij de kassa al gluren en eigenlijk wilde ik de mensen in de rij even zeggen dat ik erin stond, maar dat is wel wat gek dus niet gedaan....maar wel een binnenpretje!

Hoe kan dat, dat ze mij hebben gevonden, ik heb nooit contact gezocht met de dames en heren van de Libelle? Mond op mond reclame of heb ik weleens iets aan een medewerker verkocht....geen idee, maar leuk is het wel!!

Zou ik nu ook meer gaan verkopen, tijd zal het leren.;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten