maandag 11 augustus 2014

Buiten en binnen groen.









"Ik zie ik zie wat jij niet ziet..."

Soms denk ik wel eens dat ik wel heel veel zie wat anderen misschien dood gewoon vinden of niet zien. Ik schrijf niet over paranormaal zijn, maar over de kleine dingen om je heen zien en het waarderen daar van, het groen binnen en buiten.



Eigenlijk had ik niet gedacht dat ik het bezig zijn in de tuin en het om-rommelen met bloemen en planten zo leuk zou vinden, niet dat ik alle dagen in de tuin sta om te schoffelen (daar is het postzegeltuintje niet groot genoeg voor), maar mijn ogen zien het wel allemaal en dan is het gemakkelijk om het op de foto te zetten. Op Facebook delen, fotootje delen met pa en ma, maar meer is het dan weer niet......Soms denk ik goh, dat is een mooie foto, die moet ik ophangen of op canvasdoek zetten. Doe ik dan toch niet, eenvoudig reden: de muren zijn vol en ik hou van dat wat er hangt. Best lastig als je veel mooi en aardig vindt, dan doe je niet snel iets aan de kant......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten