dinsdag 5 augustus 2014

Wandelen.

Blokje om.

Toerist in eigen buurtje, dat ben ik wanneer ik een blokje om ga en met het fototoestel speur naar leuke plaatjes en bijzondere plekjes die ik dan pas ontdek. Om wat gewicht kwijt te raken is het goed om ook te bewegen, om meer te verbranden zeg maar. Nu ben ik geen sportief ingesteld vrouwtje en ben ik niet iemand van de sportschool, dus wat moet je dan? Juist wandelen of fietsen, op de fiets is minder geliefd, dan moet ik steeds afstappen om een foto te maken, dan blijft wandelen over!

Wat opvalt is dat er inderdaad nog best veel poep op straat ligt, waarom is het zo'n moeite om het op te ruimen? En dat er veel zwerf afval ligt, misschien koop ik wel zo'n grijpertje en maak ik daar mijn volgende missie van, opruimen en wandelen! Maar dat is voor later...

De huizen, tuinen, parken en toevalligheden zijn het leukst, ook de vele katten die je achtervolgen zijn bijzonder! Leuke momenten zijn de praatjes met de mensen die in hun tuintje zitten of werken, allemaal heel enthousiast dat je langs wandelt met het doel om af te vallen en om leukigheidjes te fotograferen! Lopend zie je veel, ook al fiets je er vaak langs, ik zie dingen die ik niet eerder heb gezien, grappige bijkomstigheid.

Vandaag weer op pad, dit keer de andere kant om, kijken wat daar te zien is en wat ik kan vast leggen op de gevoelige plaat!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten