maandag 4 augustus 2014

Voorstel rondje.

Wie ben ik, kan een hele makkelijke of moeilijke vraag zijn. Vaak weet een ander beter wie je bent dan dat je dat zelf weet.....Maar toch even stukje over mezelf.

Woon mijn hele leven al in deze prachtige en veelzijdige provincie, ben een "stadje" en woon dan ook met veel plezier in Leeuwarden. Ben moeder van twee puber-zonen, dochter van 2 ouders, grote zus van mijn broer en vriendin van mijn vriend. Natuurlijk heb ik meer rollen in dit leven, juf voor kinderen die niet alledaags zijn, ben collega van andere hard werkende leerkrachten, ben een soms niet zo'n goede vriendin van mijn vriendinnen, ben buuf voor mijn buren en vast nog meer voor alle mensen die in mijn "kring' leven!

Tja en dan dat Vaas-tastisch, in 2008 geboren en nog steeds heel erg levend en aanwezig in mijn leven, een fijne hobby en een aardig handeltje voor mijn handelskant!                   

Retro en Vintage hebben mijn sterke voorkeur en belangstelling, ben een kind van de Sixties....nou ja geboren in '67 en eigenlijk meer bewust opgegroeid in de Seventies!

De website http://vaas-tastisch.marktplaza.nl/ was dan ook een logisch gevolg van mijn verzamelwoede en hamster-aan-vallen van Retro Keramiek en Serviesgoed.

Mijn belevingen, ideeën en alle andere (misschien niet bijzonder) interessante hersenspinsels wil ik delen, vandaar de start van dit blog!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten